Under helgen !

hejsan ,, sorry jag har inte bloggat på hela helgen. men mitt internett fuckar hemma och kommer inte in alls. så jag kommer blogga när jag sitter i skolan just nu. har projket tid!
Jag tror att mitt internett kommer i morogn hoppas jag .
men jag spenderat min helg att slappa och vart i stallet, kan säga att halle vart sjukt fin hela helgen .
vi har dressyrat massa :D ska nog hoppa han i morgon skulle ja tro. Wiiie ,
idag ska jag hem och plugga matte och gå till stallet.

Det blir min dag. inte så mycket men har prov i morgon i matte så måste allt plugga.,
men nu ska jag allt forsätta med projektet i skolan, skriver nog senare idag ,puss




Kommentarer
Postat av: amanda

gud vilken fin häst :o

2009-11-10 @ 14:20:08
URL: http://aamandajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0