Trevlig dag.

Nu sitter man här igen och precis skickat in min uppgift om mosters stall fall 1 som skulle vart inne för länge sen, ska skriva klart om fall 2 sen skickar jag in detta och fall 3 har jag  i skolan som är klart nu med som jag skickar in i morgon allt. känner jag jag börjar bli duktig mer i skolan nu faktist ! visst kanske är lite seg att skicka in men allt ska gå så jävla fort.
min måndag dag har bra faktist, pappa körde mig till skolan för jag skulle missa den och plus att jag inte orka ta bussen, han  är ju bästa pappan så han körde mig tillskolan. ;D
sen träffa jag alla goa och galda vänner där, skolan har faktist vart riktigt skoj idag! tag sen de var så. mest umgås med heidi & linnis. men de är trevligt att man kan ha roligt igen. har jag allt saknat.

på fredag är inte våran klass i skolan, niiice ! för då är vi allt i GLOBEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0