Torsdag / hemma

Godmorgon allt folk :D
jag är hemma från skolan idag med, men ja mår verkligen mycket bättre nurå som tur så!
jag har huvudvärk och mens värk (Y) toppen NOOT !
men jag kom nyss ut från duchen och klockan är 10:39 ska snart blocka upp lite på rumet och kolla på någgon film kanske? ..
men innan jag allt gör de så blir de och snacka lite med tove på msn, henne har man inte pratat med kanske ca 1 år kanske. Ojoj.men sånt händer ibland .
sen pratar ja också med jonny! .
vad händer för mig idag?
hum ska i allfall till stalllet♥
sen får vi se vad som händer!
ska ni hitta på allt folk:)?


Gamla bild jag vet , men inte så lätt att fota något när man ligger hemma. de kommer nytt snart , ja lovar;)<3


Kommentarer
Postat av: Linus

Nice du :D nae har inte en aning om vad man ska hitta på ikväll :)

2009-11-12 @ 11:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0