Tillbacka :D

Hejhej allaihoppa.
som jag sa i mitt inlägg i skolan så hade jag inget internett hemma,men Woho nu har jag allt de och nu kan ni följa min vardag igen! , riktigt nice allså.
jag har vart i skolan idag, kan väl  säga att de var noot skoj idag´^^vet inte varför men de var dålig stäming av alla. alla var deppiga ellerså ? .. hum!
men jag har slöst 56 kr på hemköp idag :oo inte helt klockt . de var godis & läsk, men som tur så åt jag inte upp allt själv utan hade ankihh som tog hälften.
Hon och jag stana kvar på extra hjälp till provet efter skolan ,men vi fatta inget vad lärarna sa. så hoppas malin hjälper oss mer i morrn .
Sen drog ja hem och käka.
sen vart de stallet & halle buss var sjukt fin idag med:Oasså i dag var han finast av alla.<3 :')♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0