Studiedag,

Nu kommer om vad jag gjorde på min sista dag på lovet!.

Som ja skrev i föra inlägg så vet ni ju lite snabbt hur min dag skulle bli , men de var ändrat då.
gjorde ornign mig och åkte i väg sen vart de stan mend ankihh, jag köpte en tröja & smink och ankihh köpte en bandpand som mig fast ett vit, Härmapa:D hahaha
men de gör inget, så klart hon vill ha som sin vänn ;) ahahha! .<3
Drog inte till donkan lite sanbbt innan vi åkte hem.
när jag kom hem så snacka jag & ankihh om kärlek bekymmer. Hum? vet inte riktigt hur vi kom in på de men hon tycker ja ska statsa på en kille som jag är lite tveksam över hennes val.  Tihih ^^
Vart stallet vid 6 och tog hand om halle (:.
sen kollade jag på när min syster löshoppade hillma och andra hästar då. men ja frös så mycker så gick hem och nu sitter jag här allt. ska väl allt hoppa in i duchen snart då.→♥

Thilda (jag) & Angelicia (ankihh)


jag köpte denna tröja ja har på mig.
tycker ni:)?

Våran älskade nyttig mat .. Hum?,.
jag måde inte världens bästa efter ja åt den .


Kommentarer
Postat av: ankihh

jag sa ju att jag skulle köpa ett annat pannband om det vart för härmigt -.-'

2009-11-03 @ 17:31:43
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0