Stallet - Ninja turtels

vart stallet sen då ! :D
niice som fan verkligen , ridit på pollen idag, som självklart är han pigg & fin, älskar verkligen den ponnyn redan, han är min still av häst (a) Looove<3..
sen träffade ja ankihh  med & milla. kan säga att vi var lite trötta så vart mycket skratt där underdagen.
som vi sa idag :  (Thilda-Leonardo . Ankihh-Michelangelo(stav?) och Milla-DAMPET) hahahhah ! allså vi gick och sjöng turtels låte men kunde ju inte hela låten då,,bra jobbat tjejer 
jag tog hand om hillma medm systers häst, hon var sjuk idag så fixa fina hillma allt (:
vet inte rikgit vad jag ska säga med vad jag har gjort idag , var ju bara skolan & stallet hela dagen.

parktik i morgon! ..



 visst är vi snygga i stallet xD hahaha<3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Häst NÖRD x)<3

2009-11-17 @ 22:36:45
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0