Söndags morgon- fyfan

SHIT VILKEN MORGON !
idag väckte min syster mig vid 8 på morgonen, fyfan allså men måste man så måste man liksom.
jag hälper henne med hennes projket i skolan, hon håller på med sak i skolan om massor övningar om hoppning.
så jag sitter och rider på min egna & hennes stor häst. så de blir lite byte och så.
är ju skillnad att sitta på en D ponny sen stor häst.men de är riktigt skoj.
ja sluta på 1,15 med david & 110 med hillma tror ja :)
efter jag hade tränat dom så träffa ja på sofia ( hon som gör min snygga design här på bloggen) men hon kommer sin stor häst, hon fråga om ja kunde hjälpa henne så gjorde allt, hon små skutta lite med bad hon mig hoppa upp och hoppa. hoppa runt 80 ungefär & de var första gången jag satt på han,. hästen heter lukas och är bara 6 år (: menen trevligt häst. pigg och framåt.

sen vart de hem och här sitter jag nu. funderar dra till stan, men stan stänger nog snart endå ./:men ajja fårse:D
hörs senare.puss♥


Kommentarer
Postat av: Sofia och Lukas :)

tack för hjälpen idag gumman :) Du var jätte dkutig, fattar inte hur du vågar hoppa första gången du sitter på hästen :o :P Men jag tycker vi var duktiga alla tre och jag älskar min häst :)<33

tack<3

2009-11-29 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0