Snart så:D

hejsan, här sitter jag och precis  nästan gjort orning mig för att dra in till stan, sitter bara och väntar på mickis som jag ska åka in med. hon kommer vi halv 9 med bilen så jag är bred att gå ut då.
vi ska gå på bio allt, ska se New Moon! wiiiie fan längtat massor, många säger att den är jätte bra och det tror jag med.
jag har iallfall vart i skolan idag, kan säga att ja vart SJUK duktig idag =oo, jag är klar med fall 3 så har bara fall 2 kvar nu sen är jag allt klar med allt. STOLT fan. jobbar som ett as i skolan.
men ja vart lite sur faktist förut med, jag och några vänner skulle dra på JB gymnsiumfesten men biljetterna var slut och får typ panik !!. hoppas en lite vän kan fixa in oss allt. HOPPAS  HOPPAS. ska snacka med han sen ikväll när jag kommer hem om han ska ditt så klart. för han går på denna skola^^

var i stallet också, min syster vart värsta snälla, hon hade mockat & gjort höpåsar till mig idag utan jag sa något till henne. Taack (a) jag vart GALD då.
David min lilla polle var jätte fin och skapligt lung idag. finast är han allt nu.<3

nae nu ska jag fixa klart mig innan mickis kommer, hoppas alla får en trevlig kväll och KOLLA på idol & rösta på erik nu ! missar och ser detta ju men jag kollar på de på datorn sen inatt när jag kommer hem. puss♥


                                                       Denna söta går jag med ikväll, hon gick ut för två år sen:)


Kommentarer
Postat av: Linnis

Vi måste fixa så vi kan gå på festen :D snackade med min kompis i går också och försökte övertala honom att fixa in oss (A)

2009-11-21 @ 15:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0