Skolan Nu!

Nu sitter lilla jag här i skolan och har lektion men vet inte rikgit vad de är för lektion om man säger så^^
vi har fockus vecka så alla håller på med olika saker, jag håller på jobba med lista som handlar om hästar då.
kan säga att det är många i klassen som är sjuka, visst kan det vara skönt ibland men ibland är de verkligen tråkgt! ! vårna klass har blivit så lung på sista tiden, känns som alla är så sura. jag vet inte vad som har hänt? någon som kan säga de! vill ha tillbaka dom goooa glada tiden.;)
men tror inte vi kommer få den på ett tag!
men ajja., jag har iallfall haft en rolig dag med nannis i skolan, synd att alla andra är så tråkigt nu :( .
men nu ska ja forsätta att jobba klart. vi hörs efter skolan eller i kväll. Pusss♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

Ingen kommentar på det här inlägget asså....



SUCK....

2009-11-17 @ 22:35:51
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0