serriöst!

När jag och ankihh satt på bussen till skolan i morse så satt vi bakom två st som vart tsm i ca 2 år & dom är tydligen inte tillsammasn mer men dom satt på en varsin sida . han satt på vänster sidan tätt in till fönstret och hon satt på högersidan tätt in till fönstret. men de konstigaste var när vi var halv vägs i mitten av sörping & nkpg så kollade hon och sa :
Hon: Oj sitter du där?
Han : aa ja satt här när du kom in och jag sa hej innan du satt dig.
Hon: OJ, jag såg dig inte .
Han: okej'?

asså serriöst hon inte såg han sitta på bussen , allså jag och ankih hörde hela deras samtals.
man såg verkligen att han var kär i henne än , synd om han =/ .hon bara dissade han! allså han är sngg faktsit så vad är henens problem? hon hade träffat en ny och de sa hon till han =oo ! gör man det till sitt Ex-NEEJ!!..

ajaja! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0