Rubrik...

Vet inte vad rubriken ska heta..;)


Min dag har vart helt okej tycker jag faktsit. missa första bussen till skolan då, men kom en annan efter 5 minuter så det gjorde ju verkligen inget tycker jag , kom ju inte som jag skulle göra annars. DÄr inne ståg allt Nannis, Ankihh och vänta på mig, nannis fick lite hot brev från mig att hon skulle vänta. tss ^^
Sen möte vi linnis på vägen där då. Idag tog jag faktist allt på mig vinter jackan med . var ju sjuk i går så vill inte frysa om jag skulle göra de, men ja vart varm i stället så vet inte rikgit vilket som är bäst;)?.
Känner att jag är riktigt duktig i skolan nu. jobbar som bara den... Stolt fan !
Fick sluta tidigare idag med typ en halv timme.
Efter jag slutade skolan så hängde patty med mig ner till stan och tog ut perngar. Styster skulle långa 100 kr så jag är så himlas snäll att låna ut .
jag hann med bussen hem vid 3.
kom hem och drog till stallet driket och tog hand om båda hästarna idag allt.
Rktigt snabb kännar jag att jag var. kom ditt vid 4 och hem lite efter 6 . (Y)
jaha vet inte om de finns så mycket att skriva mer.♥

PAtty fixa pengar i caffeatomaten grattis till oss båda;)
kan säga att hon är mega trött, utan smink och slapp kläder. kan vara skönt ibland allt <3




Harlekin <3



Hillma- när jag tävlade henne och kom 10 placering var 15 placerade i 50 starter
första tävligen på henne med.


Kommentarer
Postat av: Patricia

HAHHA, kaffe maskinen asså x), nu vet du knepet xD..

Bästa<3

2009-11-07 @ 23:32:05
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0