Plugg dag- ja lider.

Nu sitter man här hemma och pluggar som ett bara den, skickade in fall 1 i går och fall 3 är med klart (y) känner mig duktig med kanske efter? men är faktist snart klar med fall 2 som jag håller på med nu! . kan säga att fall 2 är mycket svårare än dom andra,men de vad jag tycker & jag hoppas vekligen det blir bra med allt annrs lider jag om ja får göra om detta .skulle ta sprutan idag med =oo men den var slut tyvärr!
jag hoppas jag kan ta den på måndag, måste verkligen ta denna. som jag har dåligt imunförsvar så bra att lilla ja tar den.

Men vad händer idag ? det är ju faktist bara tisdag. ösnkar att de var helg snart eller jul lov men som sakt är fatkista bara 1 månad kvar tills JULAFTON, wiiiiiiiiiiiie =D
det kommer vara skönt att ha 3 veckor ledigt. då ska nog felicia komma ner hoppas jag.

men nu ska jag plugga klart.
PUSSSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0