Nu skolan ;)

Nu sitter man i skolan och har rast, sitter här med Heidi, Emma , Linnis & Ankihh.
kan säga att vi är duktiga för vi jobbbar på våran rast.. vi alla gör de för att kuna sluta tidigare idag.
jag och heidi & emma MÅSTE gå på en lekotion som vi inte fick alla G på ett prov som var för sjukt länge sen, så minns ungeför vad de handlar om, men ajaja så är de ibland.
men måste säga också att jag sitter åch smakar av heidis pepparkaksdeg.
kan inte säga att de världens godaste men gott nu är de iallfall (a) .,så jag kommer få ont i magen sen av detta, men det bryr jag mig inte om nu.

ska till JB sen tror jag med! om ja hinnet de beror på om vi jobbar så bra så jag får sluta. men nu ska jag allt jobba, Pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0