Nice skoldag !

Som ni allt vet/ har läst inlägget från skolan så jobbade jag på rasten för att sluta ,jag var så duktig så jag fick sluta en hel timme tidigare. det var så himla skönt få göra de en gåns skull!
jag vart ju inte klart med allt men nästan. men vi hade ellära på mprognen vid halv 9 till halv 11^^ man fick tydligen betyg där =oo som ingen viste om, han sa aldrig de.! man skulle jobba två & två och ankih jag fick jobba tsm ;)vi skulle koppla ihop massa saker så de kom ström ifrån vägen och till saken! man skulle klippa massor och kan säga vi fattade inte hur man fick ditt de så patty fick hjälpa oss(a) men sen skulle han kolla påde var en sak som behövdes flyttas så vi fixade och fick G .. man kunde bara få G! tur de, hahahah .
men sen hade vi 1½ timme kvar till maten så  jag, ankihh, emma & heidi drog ner till stan .en där träffade vi linnis med.

sen slutade de med en föreläsning på halv timme sen kollade vi på film på datan ,lejonkungen 3 & tarzan!
Whohoh,men dom två filmerna är ju riktigt klockren allt. men jag kan säga att första lejonkungen är bäst, men gårter när simbas pappa dör-:'/ kan också säga jag älskar disney låtarna.!.

Min skoldag!, himlas skönt- känndes som man inte behövde gå på denna dag ,men man gör de endå :D-haha♥


När jag är på ellära! kolla va duktig jag är.



Ankihh :D

Thilda (jag) Emma & Ankihh ( Angelica )


jag har min vinter jacka på mig, frös massar
i morse. men ser ut som en brottare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0