Måndag

nu är helgen slut, usch usch men hoppas denna vecka går fort så.
men nu är de allt måndag och jag ligger hemma i sängen igen! ingen skola för mig, man får ju inte gå till skolan om man inte mår så bra,  bäst att stanna hemma då.
jag har precis ätit frukost och klockan är 11:49, ska nog allt beda sängen lite och blocka upp här.
Men jag kan säga att i moron då jävla är jag tillbaka då får jag träffa mina underbara klasskompisar igen , inte träffat dom på en hela vecka.. ojoj vad tiden går snabbt allt.

jag måste bara säga att jag sitter och lyssnar på världens bästa sångare, vill ni veta vem de är?
men ni borde redan veta vem de är som det är Michael jocksson !!.

Kommentarer
Postat av: ankihh

man får inte gå till skolan om det smittar, mensvärk smittar inte ;oo <3

2009-11-16 @ 21:30:45
URL: http://ankihhc.blogg.se/
Postat av: Patricia

Michael JOCKSSON :O

2009-11-17 @ 22:41:00
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0