Måndag, nice ...

Heellu nu är de allt nu vecka och igår vart de första advent,det är så mysigt att tända första ljuset på bordet.
men som sakt det är måndag och gick upp kl 6 i dag, fyfan men måste man så måste man helt enkelt.
började vid halv 9 som jag alltid gör, hade rediovisning på morgonen och själv klart kunde jag inte de, men var så här att dom hade gjort de föra lektionen då var jag med sjuk. man gjorde klart de på en lektione. helt sjukt. men rätt stolt att jag gick upp pch läste/berätta allt ja kunde om de jag skulle ta!
Resten av skoldagen vart nice allt. ÄCKLIG MAT I SKOLAN SÅ GICK TILL DONKAN !! (a) sen vart de stan med emma & ankihh på matrasten allt. köpte ett par jens. mumms på dom allt. Mitt lilla klädberoende (a).. & i morgon ska ja faktist köpa leggings & underkläder!.
men ajaj sen tbx till skolan och jobba !^^
sen efter skolan vart de stallet & jobba.
David var iallfall jätte fin & lugn idag, en plus i kanten där ;)hahha

jag vet jag vet , sjukt tråkigt att ja inte har några nya bilder. men lovar snart kommer de. måste foxa kamran bara ;) ! sen allt kommer de nya bilder varje dag,,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0