Lördag - min dag

Hejhej:D
idag blir de ett inlägg där jag drar in allt vad jag gjort idag.
jag vakna vid hakv 11 idag & kan säga det vart sjukt skönt att få sova, LOVVE PÅ DET.
sen var de allt julmarknad i våran lilla by " söderköping" WOW ! ,. ahahah naevers men mamma & jag tog cyken ner ditt och gick runt och mingla, träffa min store bror där och hans famlij först &sen träffa ja min anra store bror och hans flickvän. hon ja gick på bio med=D tss. vart allt att vi gick och fika (a) åh de är så mysigt att sitta fika när små barn går runt med tomtemössor och de är folk på gatorna. MyssMyssigt^^
efter de så vart de stallet & jag prov ut alla saker jag köpte till david i går när jag var i globen. & dom alla saker att utmärkt perfekt bra . Sen allt red jag och han vart sjukt pigg som hans stog i går:o men de gick bra en då, lite spänd men ajja.


Sen kom jag hem och kolla på hoppningen från Globen som sändes från idag.
ska strax in i duchen sen får jag se vad som händer.

Trevligt iallfall umgås med mamma idag :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0