Jobbig dag

Min dag, usch kan ja verkligen säga från början. ställde klockan på 06:00 och vaknar till när klockan ringde och sedan stängde jag av den. men jaha vad tror ni? jag för sov mig och vakna lite efter 7,bra mig bra mig allså! NOOT xD så sanbbt fixa orning mig och åt frukost lite snabbt nästan som ja hade mackan i handen. sprang till bussen som går 5 i 8. där står glada ankihh som  ser att ja har försovit mig och skrattar själv klart åt mig.
vi satt på bussen trött som jag nästan somande men endå pratade ja hela tiden, samma sak när vi hade våran första lektion, kunde inte sluta prata. men alla skratta åt mig . sen sjönk ja tyst och var nästan mot lite sur. vart så trött på allt. "Folk"(du) .men vet in fan vad det var med dig idag? men ajaj.
åkte hem med bussen vid halv 4 och slutade 3 . ståg och prata med nannis . tommy & ankihh. vad faktist glad på bussen hem och när ja kom hem med MEN sen skulle ja börja plugga på mosters stall som är faktist snart klart. ska bara skriva ½ sida till sen klar . nice är inte de då:)?
men sen hade ja kvällsfodringen i stallet och de vart man ju inte mega glad äver då. men red på halle och han var fin allt. busssig bars !..
kom hem vid 8, kan säga att jag var snabb i stallet idag ! vet inte vrf^^
ja var faktist på lite dåligt humör när jag kom hem och satt mig vid datan, (säger tyvärr inte vrf)
men sen 1 timme senare vart ja glad som den som de står i inlägget innan detta.
så nu ler man igen, lustig dag kan ja säga . menmen;)




Kommentarer
Postat av: Madicken

Haha härlig start på dagen där ;)

2009-11-04 @ 16:43:05
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0