Hum :D?

Hellu ;)
Sova eller inte sova? men ajaj nu sitter jag i sängen och de är mörkt! jag släckte nyss lampan för att jag ska bli tröttare men de hjälper nog inte, men jag har precis packa klart in för i morgon. jag har fixat- pengarna, kläderna, godiset & ladda mobilen så den ej dör under dageen i morgon.
men innan allt detta så träffade jag ankihh och vi tog cyken ner till ica men de var stängt men jag tog ut pengar endå, sen cykla vi bort till willys där var de öppet allt och klockan var bara halv 9 tror jag.?
men köpte lite saker därdå.Gotttgott (a) sen cykla vi hem igen. sen stog vi snacka om allt möjligt- hum knäppa! x) trevligt att träffa dig igen bussunge.tss♥

men nu känner jag att jag börjar bli hungrig, men orkar inte gå till köket och ceffa tycker jag är lat, men vafan x)
jag gör de lite senare ? (a) han sitter allså på msn och säger att jag är lat .
men ajaj imorgon kommer de inget inlägg under som jag är i GLOBEN, men ni får ha en jätte trevlig dag imorgon.
pussss  &godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0