Hejhej

Nu är jag hemma, kom nyss hem  från stalltet och tog hand om hillma.
när jag kom upp så hade redan ankihh fixat mat & mockat till henne =oo . hon trodde att amanda skulle ha henne idag men istället om lilla ja . men jag vart ju självklart glad. Tihih . så de ända jag behövde göra var att borsta och rida . men inna jag gjorde det så hängde jag med ankihh hem och gjorde en kladkaka, muum men det var inte till oss då utan till min syster.
Det är så här att ankihh gör att för att få hennes favo häst på julaftons ridnignen! ..
min syster har hand om de så därför hon gör alla dom här sakerna. lite smått gulligt allt.

Red ju hillma men slapp red henne som hon fick spruta i förgår. Alla hästar får sånt, så de inget fel på henne, hon mår bra och så.

men nu ska jag allt gå och äta. dä hungrig för en gång skull :)
pusss


Kommentarer
Postat av: ankihh

jag älskar Champiis ;*

vill verkligen ha han ;d<3

2009-11-15 @ 19:04:54
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0