Godnatt

NATTINATT ! Nu ska jag allt krypa ner i sängen och svara på alla smsa som ja får hela tiden.
hinner ju inte med svara på dom samtidigt ja pratar på msn , kollar kläder på sidor & bloggar. liksom de blir lite fult upp . hoppas dom inte grinar ihop dom som smsar.
jag känner mig faktsit mycket tröttar ikväll än vad ja gjorde i går , nu känns som man ska somna när som helt men de kanske är  allt  lika bra som igår satt ja upp hela natten kändes de som ,men i kväll att är de nya vindar.

Men nu ska lilla jag sova allt. men vi hörs i morgon;)? Pusss ta hand om er



Kommentarer
Postat av: linda

nej jag gör ju inte de, kollar typ aldrig på kläder på internet. men jag har kollat på en sida som har skit snygga kläder men de är dyrt och jag kommer för tillfället inte ihåg vad den sidan heter :)

2009-11-12 @ 23:59:03
URL: http://lqnda.blogg.se/
Postat av: linda

de va så lite så :) händer idag då? =)

2009-11-13 @ 08:59:07
URL: http://lqnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0