Godnatt !

NattNatt kan man lungt säga, sorry om ja vart lite seg att göra inlägg idag , men jag var ju i stockholm idag som ja skrev i morse. var och hämtade min nya häst, resan hem gick jätte bra, man kan nästan tro att han var död. hans ståg så silla så. vi stannade på vägen och kollade till han självklart.
Många tyckte han var verkligen fin, kul att höra^^ då blir man glad allt:) känns som han trivis i sin box och sånt med. de är viktigt allt.
så i morgon blir de riding, inte suttit på han på 2 månader så de blir spenande allt. pusss på honom allt.♥


jag tagit lungt  resten av kvällen , vi kom ju hem sent så inte orkat gjort något, ska nog kolla på en film som jag inte kan somna än & får inte glömma min risifrutti allt.
skola i morgon igen med! tag sen man var där känner jag, fyfan.. skönt men saknat mina små vänner.
ha en trevlig kväll eller natt kanske jag ska säga? men aja puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0