GLOBEN ;)

HeeejHeej. =D
är sitter jag som är allt jätte glad faktist men väldrigt trött kan man säga att jag är !
gick upp 6 i morse kom hem vi ca 9 på kvällen.  klassen åkte till stocholm och kolla på Horse showen.
finns bara 3 ord -
VI ÄGER ALLA! det var så himlas skoj, och i morgon ska vi festa med klassenm fyfan vad skoj :D längtar som den!.
men ja köpte massor till david så nu kommer han vara fin allt.
och de vart- Ett täcke som ja ska ha på tävlingar, gliter pandband, kinglsland stumpor, Grima, hopspö med gliter på (Rosa), Agria mössa de var nog de ? :D
de kommer blider på allt jag köpte i morgon. Pusss♥

BILDERNA ÄR TAGNA AV ANKIHHC

Emma, Anlkihh & Thilda(jag)


Emma & Ankihh, lite morgon trötta på denna bild & då kan man bli lite? hum vad tror ni x)<3



PÅ VÄGEN HEM!

Nannis, Ankihh Thilda (jag), Beckä & Emma ;)



Hhahaha ankihh & jag!
tack för en underbar dag med HH1 <3
OBS! NYKÖPING TYCKER INTE OM OSS ALLS..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0