Fredag/ :'(

Hejsan , jag vart hemma från skolan idag med, jag måde faktist mycket bättre idag, men som sakt lite mens värk än då. men jag vaknade klockan halv 11 och åt frukost.sen fick ja veta av mamma dom kommer och hämtar halle klockan 12- halv 1 . så jag gjorde orning mig till stall kläderna och gick upp ditt.
Pussade på halle pojken innan jag tog ut han till gången och ställde upp han. borsta och gjorde han fin. Ren grimma & täck. Blå och vacker vad han. han förståg att de var något på gång som han märkte att ja var lite ledsen . När ja ståg och borsta han så fall de ner några tårar ner från kinden. Malin som ståg och klippte en ponny i stallet förståg och hon sa inget , de känndes bra att ingen fråga massa , och tur så var alla i skolan .
men sen var de dags för han åka. Det var bara pappan i famlijen som kom och hämtade han. då torkade ja trårarna så han inte skulle se . kändes lite pinsamt . Vi höll på lasta han ganska länge och halle ville verkligen inte gå in i transporten , han drog till stallet två gånger typ. det känndes som ja skulle börja gråta lite lätt där men ja kunde hålla in de! . sen när han ståg inne i transporten till slut gick ja in och pussade på han och myste lite, viskdade i hans öra och sa : du kommer alltid finnas en plats i mitt hjärta, älskar dig ponny <3.. sen klappade jag på han och pussade en sista gång . :'( kollade i hans ögon och stängde dörren. när ja pratade med han där inne då fall trårarna igen och ja kunde inte hålla inne dom mer . Sen åkte han iväg! min syster tröstade mig och sen gick hon tillbaka till stallet ochjag gick hem . orkade inte gå tillbaka där. ♥



Sen hela dagen kan man säga att ja slappat, men sen gick ja faktist upp till stallet igen för att ta hand om hillma. de kändes skönt att komma ut lite. men vart lite ledsen när en tjej fråga världens dumaste fråga till mig och tur så fanns ankihh där och sa till henne . tack gumman<3 sen mockade jag & tvättade hela halles box sen la in nytt spån till den nya pollen som kommer på söndag då..

Miss You hallle ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0