Farsdah / söndag

Jah glömnde ju faktist att skriva om farsdagen.
jag och min lille bror gick upp vid halv 7 och fixa en fin frukost på sägen till värdesn bästa pappa & han fick själv klart massa gott;) han fick också presenter. han vart jätte glad allt faktist.
sen efter det så gick jag och la mig igen.ja var mega trött verkligen . så jag vakna igen vid halv 11 tror ja ?
då vart de fukost till mig! .
sen hoppade ja inte i duchen och sen fixade ja mig till mina syskon skulle komma och fira fars dag men pappsen.
där han allt fick lite mer presenter.
sen drog ja till stallet och red halle då som ja skev att han var jätte fin då.
sen hem och slappa och kollade på one tree hill den kvällen som ja inte hade något internett.

du är världes bästa pappa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0