Att dejta

att dejta kan ju vara lite klurigt. när vet man egentligen när man är tillsammans? tyvärr är många killar rädda för känslor & att binda sig verkar det som det, är nog de svåraste dom vet ... är det någon skillnad på dejta & ha på g? jag kan säga att jag har aldrig gått på bio eller ätit på restaurang med en date.
Men jag har träffat dom hemma hos någon av oss  eller vart ute och träffat dom.
det gulligaste nog vart när man fick låna en jacka för man frös, det tycker jag är lite smått gulligt allt & fick allt sitta i knät på honom.
men hur känner man verkligen när man är tillsammas? känns inte som man ska fråga eller hur? och det beror ju på hur ofta man ses och vad man gör då tycker jag, känner en vänn som har lite problem med detta, men de ska nog gå bra allt.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0