APU

Min dag börja faktist bra idag, helt otroligt! Mamma väkte mig klockan 7 men ja log kvar lite tills halv ungeför sen gick jag upp och åt frukost. sen drog jag på mig stall kläderna och gick ner för backen och sen upp för en liten backa där log stallet, jag har så  himlas nära till  min apu plats så slipper stresa mig ditt. rktigit skönt. inte alla som har de. Nu låter det som ja typ bor på landet men de gör jag inte.men Sörping är ju en byhålla trots allt  men ajaj.
Ankihh som fotar mig går ju i samma klass som mig, hon har samma apu plats som mig & vi var riktigt sanbba idag . vi gjorde allt i stallet ´+ red 3 lektions hästar var, jag fick rida Goldie , Stina & Leipa- det gick bra med alla 3 så är nöjd. slutade kl 3 och då tog jag hand om min pluttis, red han med så riditi 4 st idah. helt sjukt allså^ så är grymt trött idag, verkligen inte paus någon gång kan man säga.  Så ja är stolt att ja är så snabb idag skillnad från min dag i går.. tss!.


Nu har man sin sköna morgonrock på sig, den är faktist Rosa (a) värsta fina är den allt. fick den av mina kära pappa för ett tag sen .  och så ligger man i sängen och lyssnar på musik och slappna av. När man väl slappnar av så känner man att man är verkligen trött. Att kroppen har jobbat. funderar om ja ska göra klart mosters stall eller om jag gör de i morgon ? HUM.. får se vad ja väljer.



Fick bli en bild på världens bästa B-poony, min föra ponny jag red MSV på och kvalde till SM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0