APU dag!

jag är tröttt !
min dag vart verkligen lång, en hel dag i stallet. ja vaknade vid halv 8 och gick upp och åt lite frukost & sen vart att dra till stallet, tur så har jag ju apu mitt i mot där jag bor! ja bor inte på landet ! bara i en liten by;) hhahaha.
men idag vart våran handledare sjuk så det var en annan tjej då.. jag & ankihh var jätte sega idag , gjorde inte allt lika fort:/.. men sen vart hon den här tjejej sjuk som skulle ta hand om oss och åkte hem,hon höll på svimma :oo. men när hon åkte hem runt 11 så var jag och ankihh där snabba! kan inte förstå vad som hände  men vi hade fodrat klart då. fixat hela stallet. släppt in & ut hästar & så klippte vi två hästar!.sen vart de lunch, efter maten så släppte vi in alla hästar och tvätta av dom.( 21 ridskolehästar ) :oo. många! när vi var klara med så fick vi sluta,kan säga att vi fick sluta 1 timme tidigare idag,NIICE.
så vid 3 så kom min mamma och mickis till stallet för att se mig när ja red på david( min nya häst) . han var sjävlklart jätte fin som vanligt, älskde ponny.
kul att gunilla & sofia tycker om han.

efter jag var klar med pollen så vart de att sitta i caféterian där träffa ja Nannis, jesicia, ankihh & amanda.
kan säga att ja satt där ganska länge. gick hem kl halv 8 på kvällen där ifrån ! fyfan vilken lång dag. men ajaj sånt händer i bland.

kanske inte så jätte kul att läsa detta men så här har min dag sett ut, och så är de , varje ons !;).pusss



David & hans föra ägare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0