Äntligen hemma

Gud så skönt att man äntligen fått komma hem , gick upp klockan 06.00 imorse och tog på mig stallkläderna.
sen åt jag lite god frukost! sen lite efter 7 var det dags att traska ner till bussen. fick gå på ett annat stället idag än vad jag brukar göra.
När man kom ner vid bibban där nere ja skulle gå på är de självklart massor folk kollar på mig med mina kläder, lite pinsamnt. men jag skulle ju till NFK och rida i skolan så ? !
fick rida på iris som jag inte ens tycker om:O! det gick verkligen inget bra att rida idag, kan säga att hon var en SURFITTA !  hahaha
men sen sluta vid 3 och tog bussen hem. gick hem och tog med min söta lilla hund till stallet & fick träffa finaste pollen där. myste lite med han allt. och i morgon ska ja köpa lite nytt till han. ;) . för klasser drar till stockholm & åker till GLOBEN. Wiiiiiiiiie.♥ och nu är klockan 18:49 så kanske ska slappa nu? eller :D




Felicia & jag i sommras, i GBG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0