22:58

Hellu folket !
har precis komit ut från duchen och mår mycket bättre nu, mens värken har släppt och de är sjukt skönt.
oj lätt fel kanske men aja skitsamma.
idag har jag badat pollen ,tvättat alla saker som är hans. som han åker i morgon tror ja :'( kommer saknar han verkligen mycket. att inte få se han i boxen stå och vänta tills ja ska ta ut han.^^
men han vart iallfall fin och så.
sen träffa ja massa folk där med, alltid trevligt att prata med stall tjejerna.
så min dag vart idag , liksom stallet och fixar! inte så kul att läsa dett kanske men ajaj.
jag har kollat på film med om de hjälper;) nahe vars .

Funderar på att ändra min design med, vad tycker ni? kan ju allitid ändra tbx om var så.
lägg in en kommentar säg vad ni tycker. Pusss





Kommentarer
Postat av: linda

okejokej, trevligt :) kollar runt lite på olika sidor :)

2009-11-12 @ 23:31:05
URL: http://lqnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0