22:21

Min dag ? hum vad ska man säga. jag måde mycket bättre  så,min  magvärken slappte och feber gick ner . jag har alltid feber på morogona nu känns de som. tur så var den inte hög. vi kollade ju sen vad ja hade för feber vid 11 då hade ja inget! lustigt ?`` men jag gick upp till stallet sen vid 1 och tog hand om min nya häst. DAVID !. han var sjukt fin idag verkligen , PUSSS på honom allså.
när jag kom hem sen vart de mat ! mums- nae var inte så hungrig men ja åt ;)!.
vid halv 7 var de möte i stallet om lucia showen! bi planera hur vi ska göra och så, mitt lag kommer vinna! jag kan tyvärr inte berätta vad det är än. Hemligt. (a)

sen när jag kom hem vart de att gå ut med hunden. älskar min lilla söta hudn verkligen ♥


Nu sitter jag här på kvällen, och som vanlligt äter jag min älskade risifrutti. kan säga min mage blir mycket bättre för varje dag jag äter den! så testa det om ni tycker om de själv klart då. man kan äta varje morgon istället för kväll,men ja äter kvällar ;) .
jag lyssnar på en mysig låt också  "himlen i min famn "
vi ska ha låten med i lucia tåget tror ja?,. måste lyssna om den passar!
men aja nu ska jag äta upp risifuttin.pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0