cykel tur x)

Det senste inlägger skrev jag att jag hade jätte tråkigt men nu allt har jag inte de.
jag umgås med mamma förut. först kollade vi på tv men sen allt tog vi cyken och cyklade ner till ica!
vi handlade lite och så köpte ja en film där som kostede bara 59 kr. det vart linas kvällsbok^^ jag har sett den förut men kännde för jag ville se den ikväll och min älskade mamma köpte den till mig. hon ä'r världens bästa + vart den en lite godisbit med allt (a) sen cyklade vi hem igen och snacka om vi är snabba, från fram & tillbaka & handlade tog det ½timme.  sen när vi kom hem gick jag ut med nemo, min älskade hund. sen vart de tv en stund. så jag kom precis ut från duchen nu med en varm duche, sjuk skönt när man fryser allt!.¨

så vad händer nurå:)?
jo jag ska slå in lite saker till min bror i morgon som fan fyller år.
sen blir de film & datorn självklart♥




står och väljer frukt, sen kom jag på att de fans en spegel (a) Kinderägg!


osminkad och allt (y) är de en slapp dag så skippar man sminket allt.! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0