Hellu ;D

Jahahopp nu är jag tillbaka till bloggen igen,  jag hade ju en för ganska länge sen men jag orkade inte hålla på, men ajaj nu är jag här igen .
de kommer väl kolla om allt möjligt skulle ja tro.

I för går var de allt iallfall en nice kväll , ja spendera kvällen med brudarna i norrköping.
vi gick till utebion, tyvärr var de en jätte dålig film då, men ska ditt på fredag igen skulle ja tro. de är allt en sjukt mycket bättre film då .  I taket lyser Stjärnorna.
men vi träffade lite folk där inne iallfall :) .
fick allt träffa Sara & Eve där inne, det var verkligen jätte länge sen ja träffade dom två .
får allt ta och ses någon dag tycker ja. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0