vad ska man säga...

Hejhej(: nu blir de kvälls inlägg då, har inte hunnit blogga efter skolan & de kallas fyllt upp.
var ju ingen vanllig dag, vi är ju på ridkolan på torsdagar och har ridlektion och jag fick rida griga, tss (:
henne jag tycker om på NFK, hon är ju allt för fin. först red vi dressyr och sen lekte vi lekar allt.

efter maten idag så vart de lite jobbigt :'/...

efter skolan vart de dra hem en snabbis och ta de lite lungt i en halv timme, huvudvärk som fan!
kl 5 var de lucia träning då var de allt bara dra sig upp till stallet, träningen gick bra! Nu är de bara 2 dagar kvar sen är de luciashowen.

kl 7 var de hoppträning för min del då, han var mega fin allt, älskar verkligen min ponny, han betyder mycket för mig♥

Och nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och allt med pratar med folk på msn, ska strax lägga mig i sängen.  Tänk på en sak,Vissa dagar vill man verkligen inte sova men vissa vill man, undra varför`? men på dom senaste dagarna har jag verkligen sovit sjuk bra ! så då längtar man att få sova. tssss.
ikväll blir de verkligen ingen film, pallar inte de!
men nu ska jag stänga av datan och gå till sängen och krypa nerm tyvärr helt ensam :/
men är man singel så är man, HAHAHAH=D

men godnatt folket




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0