Usch vilken dag ..

Hejsan
nu är de ungefär två dagar sen jag blogga och är verkligen ledsen för det , men vet inte riktigt vad jag skulle skriva så & sen har jag inte vart något vid datan.
Men nu är julen allt slut eller snart ! Får gäster i morgon tror jag mamma & pappa sa :)?
Ska ni göra i morgon ?

Men min dag har vart usch kan jag säga..
jag vakna med värdens mens värk, känns verkligen man ska dö typ =oo. men ja lever allt x)!!
så jag jag gick och åt lite frukost sen var de duchen. snacka om skönt att ducha när man har mens värk.
sen har jag bara legat typ i soffan/ sängen och slappat och de kan vara riktgit skönt de ibland alllt.jag var självklart istallet men han fick vila idag, så mocka,fixa mat och porsta han.

Jag somnade vid 6 och vaknade vid halv 8 tror jag klockan var då?
men skitsamma, jag kan iallfall inte somna nu så sitter och pratar med lite roliga folk på msn och lyssnar på musik.



Nu har jag äntligen släppt dig och kommer inte ens komma tillbaka till dig, jag är faktist glad..=D

Fick bli en gamla bild på mig, enda jag har typ på denna dator, sitter inte vid den jag brukar sitta vid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0