Tors- NFK, duktig

Hejhej:) idag är de allt tors och jag gick till skolan trots allt jag hade ont i min lilla arm. men jag skippa ridingen idag som jag inte ens kunat rida min egna, vi skulle hoppa idag med men ajaj.
hela ridskole dagen vart slappt kan man säga, lite smått sur engång!
efter skolan vart de stallet och träffa pluttisen, och fixade han,. men ja var tyvngen att hoppa upp och rida. tss!``
kan säga att de vart verkligen ett dressyr pass, sjukt fin vart han allt, älskar min lilla ponny, fett puss på honom♥

Lucia träning i morgon igen,menja behöver ju inte sjunga men kommer ditt endå och sjunga =D


BILDER KOMMER !. KAMRAN FUNKAR INTE SÅ BRA JUST NU :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0