Tisdag :)

Heejsan här sitter jag i min säng och ska strax gå lägga mig!:)
jag hade ju två prov idag och första gick så där men hoppas de gå bättre på enskilda uppgiften men sen hade jag ett annat prov om hästen och tror att det gick riktigt bra däR! kunde faktist hela hästen delar & jag tycker dom är lite svåra en del. men ajaj. ankkihh väntade på mig när jag gjorde provet så tog vi bussen som skulle komma innan 5 men den kom mycket efter 5 =oo den var helt försenad :/ men när jag kom hem sen så åt jag och prata med mamma :) sen kom min bror och mickis hitt också skoooj.
sen gick jag till stallet och tog hand om finaste♥ när jag fixat allt och tagit hand om david så gick ja hem till ankihh en stund.

och nu kom jag nyss ut från duchen helt enklet  och ska snart soova :)
men ni får ha de så bra puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0