Svar på frågorna

Synd att det var så några som ställde frågor, men hoppas på mer frågor nästa gång. Och hoppas nu att ni blir nöjda med svaren.


vilken affär gillar du mest att handla kläder i?
sv:
Jag handlar mest kläder på ginatricot , bik bok & monky så de är nog dom affärna.

vad skulle du göra om du inte både i sverige?
sv:
Det beror ju på hur jag lever tror jag, levde jag utan hästar så skulle jag nog umgås mycket med vänner och mycket på stan MEN skulle aldrig leva ett liv utan hästarna.

Är du kär i någon nu?
sv:
Kanske inte kan säga att jag är kär, men inreserad av en kille.

Vilken är din favoartist?
sv: 
Kan inte säga att jag riktigt har något favo för jag lyssnar på så många olika

Hur länge har du bloggat, vrf börja du blogga?
sv:
Jag har bloggat sen i juli 2009, och varför jag börja med att blogga var nog mest min syster som nämnde de lite smått kanske. men vet inte riktigt än varför jag just började.

Hur tycker du man ska dejta en kille första gången?
sv:
Jaha du, den var allt lite halv svår tycker jag. det är ju så här att alla tycker så mycket olika om hur man ska dejta en kille men jag tycker man ska dejta kille hemma hos någon, de är alltid mysigt, iallfall om killem har gjort något fint hemma hos honom och äter  något lite smått gott & sen kollar på en film eller något, Men det man inte ska göra är nog att gå på bio eller träffa andra samtidig- de kan bara bli pinsmant eller tråkigt, de finns nog mer saker men kommer inte på just nu :)

vad är din högsta önska?
sv: Oj min högsta önska, hum? det är nog att få tävla höga klasser igen och rida i globen.
eller också bli helt enkelt känd, nae skoja mer er allt, eller vet inte. men ridnigen allt!


Om du fick ändra på något vad skulle det vara såfall?
sv:
vet inte riktigt om jag vill ändra på något men skulle det vara något skulle de nog vara mina höfter tror jag, lite mer smalare där kanske.:)

Tack för ni fråga! :)♥


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0