Sov dag !...

HejHej (:
jaha vad ska man säga om min dag ? jag vakna att jag måde verkligen piss dåligt, uscch verkligen !
somna om vid 7 där och sen sov jag tills klockan blev 3 på dagen, shit jag kan verkligen sova när jag inte mår bra. när jag vaknade så var de lite bättre men inte mkt då menst snurrig men inte så konstigt kanske!.
hade inte ätit någon frukost så hade sjukt ont i magen så åt lite när jag kom upp sen tog jag ett varmt bad, sköntskön..
sen har jag legat i soffan resten av dagen som vart över, skulle ha gått på gymansiefesten men vart ju ingen, synd för girlsen skulle komma hem till mig först sen skulle vi ta bussen in till stan men får blir en annan dag helt enkelt och syster tog hand om pollen , tack tack <3:)

nu sitter man här och klockan är 21:52 kan inte somna än så blir uppe en stund.
det blir ingen skola för mig i morgn häller:/ lovet börjar i morgon med-

ha de så bra:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0