Söndag kväll

SORRY att jag bloggar på morgonen & kvällen, men har inte hunnit med att blogga där imellan.

ÅH vad skönt att de är snart lägg dags (a) känner att jag börja bli små trött nu, klockan är 22:38 !
kom nästan ungeför ut från duchen, eller tog ett bad, har mens värk tyvärr då :/ sjukt ont & jobbigt ! ..
men min dag har vart bra lite mycket att göra bara men så är de ibland allt.
hade ju två möten idag som ni vet då tror ja? men allfalll det gick bra,  tävlingmötet- hoppas de blir någon ändring snart på tävlingar/träningar.
lucia möter - det gick bra lite svårt att ställa upp tåget när inte alla var där.men jag behöver ju inte göra så mycket som jag sitter på hästen och håller händerna ihop och sjunger !


jag blir glad när jag pratar med dig, du gör så jag har en chans med mitt liv, men det känns tvecksamnt också. hur ska jag göra så det blir bättre? jag önskar att du fanns hos mig alltid men endå inte!..
HJÄRTA..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0