Söndag Godmorgon

Hejhej :)
nu har man vart vaken ungefär ½ halv timme och börja piggna till faktist, jag satt nyss och prata med felicia, de kan man säga att de var ett tag sen  man gjorde. saknar dig gumman allt.
men har också städar hela rumet redan med så känner mig stolt. tss

men vad händer för mig idag då?


17.00-18.00 - tävlingsmöte
20.00-20.30 - Luciatågsträning/möte

Och innan de ska jag ta hand om hästen & träffa lite folk, full bokad dag allt.
lucia showen är på lörd! så blir att träna för fullt  ut nu, så tycker jag att ni allt ska komma och kolla om man tycker om hästar + är de massor humor.

men nu ska jag in i duchen, vi hörs senare

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0