Morgon pigg !!

Helllu !
är sitter jag i stall kläder som sakt men kom faktsit nyss hem från stallet och klockan är allt bara 11:04.
jag gick upp klockan 7 - halv 8 i morse och gick satt på hästen vid halv 9^ är man inte duktig då eller:O??
red ungeför 1½ timme idag och börja med ett dressyr pass allt, han var jätte fin verkligen , jobbar bra och så men tyckte jag var lite jobbigt ibland. Sista halv timmen så tog jag fram lite bommar och red över han typ hoppa över dom, men sen sluta han med de! sen tog jag fram sockerbittar så vi skuttade lite på 60 cm x) .. han älskar verkligen att hoppa , han blir så glad.

Men nu sitter jag här som sakt då och väntar på klockan ska bli 1 för då ska jag upp igen till stallet, han ska få nya skor idag (:

Händer sen idag för mig då?
stan skulle ja tro !!

Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Patricia

:O SHIIIT hur orkar du :O

2009-12-23 @ 22:32:41
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0