Måndag

jag är verkligen ledsen att jag är så tråkigt här nu förtiden ! .
men jag gör ju inte så mycket som sakt, det är ju lov som alla vet och än har jag bara tagit det lungt . men kanske inte så konstigt som det har precis vart jul.
men imorgon ska jag allt ta tag i detta !
då ska jag först hoppträna tror jag?
sen blir det faktist in till stan någon människa allt men jag ska iallfall kolla efter en snygg överdel man kan ha på nyår allt som nyår är snart och vet inte vad jag ska ha på mig än men som sak får se vad det blir för fint.

Nu sitter jag här i stallkläderna och väntar på att dom som äger david ska komma, dom ska komma och hälsa på han allt & ska bli skoj att träffa olivia med.

vi hörs senare ,puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0