Lucia Vakan.

Hejsan :)
kom nästa nyss hem från lucia vakna som var i söderköping, vakan är varje vinter som sak. men drog ditt med malin H, först möte jag henen vid kullborg sen allt så gick vi och tog ut pengar till mig sen gick vil till sprothallen.
Det var faktist mycker folk där endå allt, de kommer ju folk från norrköping för att dansa loss på golvet allt & självklart dansa man losss med flera st!
lärde lilla rebecka några hum seg xD de behöver vi inte ta mer..
men som sakt det var trevligt, var där tills 9- 1 på kvällen men de började vid halv 8 igentligen men palla inte åka ditt när de börjar för de är alltid så seg.
men jag är glad att jag fick träffa malin för en gång skull, sjukt länge sen och nästa vecka blir de kanske fest trots allt.
träffa bellan , izza, tilda, rebecka , micke, sonny, becca & massor mer.

Tack för en trevlig kväll allt folk!♥



Kvällens kläder.

Svart linne från gina utan band
stuprör jens från vila
smycken & armband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0