Konstigt morgon / skolan nu

Hejsan nu är de ett morgon inlägg från skolan´, jag har vart här i en halv timme och klockan är prick 9.
min dag började rätt bra tycker jag allt eller inte!, jag fick springa till bussen för annars skulle jag inte hinna med den och skulle ja inte hinna med den fick jag vänta typ en hel timme.
Sen när vi närma oss till skolan och skulle gå över vägen så höll jag och ankihh att bli på körda..
men ja hann springa tillbaka men ankihh fortsätta framåt, men båda klara sig allt!
 sen när jag skulle sätta mig på stolen i klassrumet så vart de lite knasigt där med (y) toppen dag !
och ankihh låste sitt konto på datorn , duktig hon är.- det är de första hon gör när hon kommer till skolan.

igentligen ska jag jobba med en engelska bok men ja fattar inte den boken så jag ska skriva om pojken som kallas det.
och jag kan fan inte skriva om pojken på engelskan, så jag gör de hemma så får hjälp.
finns ju inga lärare här nu! ..♥


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas resten av dagen flyter på utan problem!

2009-12-07 @ 10:21:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: challe

du vet att man måste kolla åt båda hållen och hålla varandra i händerna innan man gå över gatan :P<3

2009-12-07 @ 13:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0