JulAfton =D ..

♥Godjul måste jag som sakt säga först, hoppas alla haft en lika bra dag som jag har haft (:
jag börja med att jag givk upp klockan 6 på morgonen och drog upp till stalljobbet, fodra, mocka aa som sakt gjorde allt man gör! Men så är de ju så här att varje år i stallet så smalas folket och rider på morgonen och har de trevligt allt, blir mycket prat & skratt!
sen när jobbet vart klart och trevlihheterna i stallet var klart så var de bara att dra sig hem och fixa sig !

Gästerna kom vid 1, eller gäster ska jag nog inte kalla de tror jag? det var ju endå mina syskon som kom. & det är allså Min äldsta store bror , hans fru och deras lille son Gustav^Sen har vi Alex & mickis som kom med.
vi var 10 st hemma hos oss det vart sjukt myssigt allt. Kan säga jag älskar julen!  Man träffas & har de trevligt som sakt, äter god mat som mamma har lagat, sen äta god fika & sen kommer ju godiset med mumms (a) !!
sen kalle anka självklart men verkar som alla var trötta idag? när alla kalle anka gick så somnnade alla utan mamma & gustav, hum trötta kanske.? x) . jag fick en sån huvudvräk så ja somnade en halv timme men skönt var de endå allt.

sen öppnade vi packet!! LOOOVE . jag blri helt galen när ja får dom (a)
Tack för en trevligt & bra jul ,och hoppade att alla andra fick en bra jul med pusss♥

Detta fick jag i julkalpp, älskar allt jag fick verkligen ♥

Kommentarer
Postat av: patricia

good jul gumman :D<3

2009-12-25 @ 16:20:39
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0