JAG ÄR DUKTIG..

Nu är man här igen =D
kom nyss ut från duchen med inna de så var jag ute och sprang då! x)
jag känner mig faktist duktig & jag är stolt fan!.
inte ofta de klickar i mitt huvud att jag ska ut och springa, helt så där händer det, men de ä väl bra? jag ska faktist fortsätta med detta och göra det 1 gång i veckan än sen får jag se vad som händer.
det var ju faktist lite jobbigt ibörjan men vart mycket bättre sen då, som tur så.!
sprang ca ½ halv timme & de räker än då tycker jag.

Nu sitter jag och kollar på gamla bilder på mig som man visst har- HJÄLP !=oo..
vill ni se så säg till, HAHHAHhha

ÅH jag vill att de ska vara FREDAG för då är de allt finalen på IDOL. HEEJJA Erika allt.
här får ni allt lyssna på en låt som han sjunger. hoppas ni gillar den pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0