ja är lite seg... (a)

kan säga att jag vart seg hela dagen fram till klockan halv 8 på kvällen!!


Min lördag idag har vart seg tycker jag allt. ja sov grymt länge som jag inte skulle ha gjort då. (a)
ja skulle åkt in till stan med mamma, bror & mickis men jag vaknade inte. min mamma väckte mig två gånger men jag somna om hela tiden + så minns ja inte att hon väckte mig. så hum ? bra jobbar thilda.
vakna upp iallfall runt halv 12 tror jag ? usch usch men kan säga att de var riktigt skönt att få sova ut då.
men jag la mig i soffan och åt fukost där hade jag min underbara hund hos mig & min brors hund . Åh dom är ju för söta !

vid 6 gick jag upp till stallet och fixade ornign allt sen  vid halv 8 så börja jag fodra alla hästar, jag hade kvällfodringen "jobba" usch hatar verkligen de men ajja jag är rätt sanbb faktist. sen vid halv 9 så gick ja in i ridhuset och börja ridafram sen kom mamma & mickis och hjälpte till-jag och syster hoppatränade.
Systers häst var verkligen sjukt fin dag, & david var allt med fin, pusss på honom allt.

det var allså min dag/ kväll på en lördag, men kan vara skönt att inte göra något alls någon dag.
jaha hopp i morgon är de söndag och de betyder för mig . möte &möte, känner att de är mycket möten men så är de när de börjar närama sig jul . man gör så mycket då.

LUCIA MÖTE, TÄVLING MÖTE..

vad har ni gjort idag :)?







Kommentarer
Postat av: challe

vad lat du e :D men vad skönt :D

2009-12-06 @ 03:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0