Inte alltid man träffar...

Idag har min dag allt vart bra tycker jag, åkte ju in till stan med sofie som ni alla vet och det vart verkligen sjukt trevligt att träffa henne igen kan jag säga. visst vi har träffat varandra lite sanbbt på stan eller donkan som sakt men inte ses ,ses liksom aa men nu förstår vad jag menar !.  jag köpt två julklappar så nu är alla julklappar klara ;)..
men här ska ni få veta en cool sak allt, efter sofie och jag hade ätit på donkna, som inte är så¨ovanlig alls då , tss men skit samma vi gick inne vid  linden och åkte upp. där var de någon speling och vi fatta inte först var det va, men sen börja en gubba prata och sen kom Martin Stenmarck . så vi stanade och lyssnade på han. I mitten av varje ny låt han skulle sjunga så börja han prata om massa roliga saker. sen börja han prata om när han gick i 7:an och om disco då fråga han någora tjejer som gick i 7:an nu om dom hade sånt de hade dom självklart men sen fråga han dom om dom hade lucia disco men hade inte de. men då FAN roppar och hoppar jag och sofie att vi haft . då kommer han fram till oss och säger men ni ser lite gamla ut för de. vi bara jo men de var för i tiden . då skratta hann och sa ni går på gymnasiet va och börjat jobba? .- Själv klart börjar vi skratta och sa ja..
sen skulle vi självklart ha atograf. När vi kommer fram så säger han men tjena Tejer och ler som fan. vi prata massa med han och han skoja massa, sjukt rolig var han allt. Sen nämnde jag att ja blogg men han inte säga mer utan han ställde sig upp och sa jag ska vara med och du på samma bild.

Vi åkte hem vid 3 sen vart de stallet allt.


Mee & Sofie




Martin Stenmarck


Fyfan mig på bilden :oo



Väntar på bussen, och jag äter godis (a) ..


Till Thilda & Sofie =D ..

Tack för en underbar lördag dag ..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Myyyyysigt som fan vare :D:D::D:D:D<3333

2009-12-19 @ 23:48:50
URL: http://annasofiedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0