I skolan nu- filmdag

Heejsan här sitter jag i skolan och har heidi brevid mig, idag i skolan allt har vi inte en vanlig dag.
vi jobbar inget liskom^^ utan vi har filmdag, Wohoh så skoj? NOT eller jo lite faktist. man slipper ju jobba och så då. men min dag börja faktist bra, pappa körde mig till skolan, träffa på nannis vid södertull sen gick vi allt och köpte godis på morgonen, måste ju ha de när man kollar på film.
sen när vi kom till skolan så gick jag, linnis, ankihh & nannis till salen där TWILIGHT var. själv klart skulle man se han som han är snyggast. tsss (a)
sen vart de matrast, gick och käka. usch äcklig mat!
drog ner till stan och köpte ett par leggins & ett linne.( kort kommer)
sen tbx till skolan som sakt nu sitter jag här!
ska ta bussen som går vid 3 hem och de är om en havl timme.
ska gå ta sprutan =oo., HJÄLP...!
men aja jag skicka faktist in checklistan nyss, bara en sak kvar med englskan den ska ja försöka göra klar denna vecka.
menmen ska allt gå nu.puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0